Niets van deze blog mag worden overgenomen
zonder toestemming van stabijhounen@gmail.com



dinsdag 14 september 2010

Eerste blog en Lobke in blijde verwachting

Hier staan ze dan, de eerste letters van mijn blog over onze Friese Stabijhounen Famke en Lobke Nynke fan de Nijstedter Feart.
Famke is geboren op 24 augustus 2004 in Geesteren en Lobke op 8 november 2005 bij de Fam. van Althuis in Burgum.
Lobke haar moeder is Linde en haar vader Mees.
Waarom een blog starten? Omdat onze Lobke in blijde verwachting is.
Lobke Nynke fan de Nijstedter Feart (HD A) is op donderdag 12 augustus 2010 en zaterdag 14 augustus 2010 gedekt door Jurre fan it Korenhiem (HD A) Afgelopen vrijdag heeft ze een echo gehad en ............. ze is drachtig! Als alles goed gaat verwacht(en) Lobke/wij dus pups rond 14 oktober 2010.
Onze pups worden bemiddeld door de NVSW de Nederlandse Vereniging voor Stabij- en Wetterhounen.

Er gebeurt heel wat in dat buikje, slapen/uitrusten is momenteel Lobke haar grote hobby.

2 opmerkingen:

  1. Al enige actie of is het nog rustig.
    Gr Marijke en Hein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk! jullie honden hebben dezelfde naam als mijn honden Famke en Lobke- mijn famke is ook een friese stabij.
    ik zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen op mijn blog hobby honden.

    petra bodelier papier marche als je dit googelt kom je ook op mijn blog uit.

    BeantwoordenVerwijderen